We doen ons best om topkwaliteit te garanderen, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Je kan met je klacht bij ons terecht, zodat we er snel voor kunnen zorgen dat je weer kan genieten van je Bestie! Stuur een email naar hallo@mijnbesties.be.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Besties is nieuw, en we begrijpen dat je misschien nog wat twijfels hebt. Maar maak je geen zorgen! Wij zijn er 100% van overtuigd dat je onze unieke luisterervaring geweldig zult vinden. En als dat niet het geval is, kun je je Bestie binnen de 30 dagen retourneren – zelfs als het al gebruikt is!
Vragen? onze klantenservice staat voor je klaar!